Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2021.01.015

Репозитарій ІРД НАНУ УДК [332.122:911.375]:[339.923:061.1]; JEL O18, R11
Чепелевський Ю. Л. Особливості формування іміджу міста в контексті євроінтеграції. Регіональна економіка. 2021. №1(99). С. 15-19. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-1-2.
Літер.: 6

Автори



Чепелевський Юрій Леонідович

аспірант кафедри європейської інтеграції та права, Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Контакти: tetis74@ukr.net

Сторінки:

Анотація

Визначено основні аспекти стратегічного планування іміджу міста. В Україні як демократичній країні, де головним джерелом влади є народ, стратегічне планування, зокрема у сфері містобудівної діяльності, має відбуватися для людей і разом з людьми. Система планування має бути прозорою. Всі кроки мають бути зрозумілими, їх необхідно пояснювати й відкрито обговорювати, надаючи важливого значення участі громади. Визначено етапи стратегічного планування, які представляють відповідні завдання і мають бути виконані на основі місцевих громадських, бізнесових і промислових організацій, що дають змогу отримати всебічну інформацію про їхні проблеми й потреби. Представлено європейський досвід участі громади у стратегічному плануванні, зокрема на прикладі м. Барселони (Іспанія) і м. Гамбурга (Німеччина). Участь громади у формі партнерства на всіх етапах (як у процесі розроблення, так і реалізації та моніторингу досягнутих результатів) сприятиме оптимізації процесу регулювання містобудівної діяльності в нашій країні.

Ключові слова:

імідж, містобудівна діяльність, стратегічне планування, консультування, партнерство

Посилання

    
  1. Міхеєва О. К. Соціологія міста: навч. посіб. Донецьк: Ноулідж, 2010. 464 с.
  2. Ліфанова Є. В. Роль територіальної громади у формуванні іміджу міста. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. наук. пр. 2012. Вип. 4. С. 299-307. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/dums_2012_4_39.pdf
  3. Цибульська Ю. О. Імідж як маркетинговий інструмент розвитку території. 66-та студентська науково-технічна конференція. Секція «Економіка і менеджмент»: збірка тез доповідей / Національний університет «Львівська політехніка». Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2009. C. 521-523.
  4. Панасюк О. Ю. Формирование имиджа: стратегия, психотехники, психотехнологии. М.: Омега-Л, 2007. 266 с.
  5. Кривошеїн В. В. Імідж міста: соціально-політичний вимір. Грані. 2014. № 6. С. 76-82.
  6. Шаповалов Д. Запоріжжя: місто величного ДніпроГЕСу та дивовижних музеїв. ТСН: сайт. 26.11.2014. URL: http://tsn.ua/blogi/themes/tourism/zaporizhzhya-misto-velichnogo-dniprogesu-ta-divovizhnih-muzeyiv-393863.html


Веб-майстер П. Попадюк