• Закон України «Про місцеве самоврядування» від 21 травня 1997 р. №280/97-вр / Верховна Рада України. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/280/97-вр
  • Адміністративно-територіальний устрій України: методологічні основи та практика реформування : монографія / Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України ; наук. ред. В. С. Кравців. – Львів, 2016. – 264 с. (Серія «Проблеми регіонального розвитку»).
  • Котова Н. О. Територіальний маркетинг, територіальний брендинг: визначення сутності та особливості / Н. О. Котова // Державне будівництво. – 2010. – №1. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2010_1_22
  • Глинський Н. Ю. Застосування маркетингової концепції для підвищення інвестиційної привабливості малих міст Львівської агломерації / Н. Ю. Глинський, О. Б. Гірна // Науковий вісник НЛТУ України. – 2012. – Вип. 22.10. – С. 22-26. – Режим доступу: http://nltu.edu.ua/nv/Archive/2012/22_10/163_Gly.pdf
  • Ільченко Н. В. Концепція участі та методи залучення населення до розвитку територіальної громади / Н. В. Ільченко // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2010. – №7. – Режим доступу: www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=156