Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2008.04.228

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ Кульчицька В. А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. А. Кульчицька // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 228-236.

Автори

Анотація

Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності.

Ключові слова:

концентрація ЗМІ, ефективність, критерії ефективності, рекламна діяльність, друковані засоби масової інформації


Веб-майстер П. Попадюк