Захарчин Г. М. Активізація інноваційних процесів підприємств машинобудування на основі фактора інноваційної культури / Г. М. Захарчин // Регіональна економіка. – 2009. – №4(54). – С. 80-86.
Автори
АнотаціяВисвітлюється роль інноваційної культури в інноваційному розвитку підприємств машинобудування, характеризуються проблемні аспекти, які гальмують інноваційну діяльність вітчизняних машинобудівних підприємств, і в цьому контексті обґрунтовується стимулювальний ефект інноваційної культури. Розкривається взаємозв’язок інноваційного потенціалу з інноваційною культурою. Виділяються стабілізаційна та розвивальна інноваційні культури; а також пропонується до розгляду і практичного використання новий вид культури: культура станів і культура дії. Характеризуються головні принципи й функції інноваційної культури з особливим акцентом на мотиваційну функцію, яка узгоджує інтереси всіх учасників інноваційного циклу. Описуються каскадна і спіральна моделі інноваційної культури, які характеризують її життєвий цикл і визначають перспективи розвитку.
Ключові слова:інноваційна культура, інноваційний розвиток, інноваційний потенціал, мотивація
Подібні статті
Іртищева І. О. Стан та тенденції розвитку інноваційно-інвестиційної діяльності Причорноморського регіону / І. О. Іртищева // Регіональна економіка. – 2009. – №1(51). – С. 99-105.
Головатюк В. М. Проблеми поліпшення інноваційної сприятливості регіональних економік / В. М. Головатюк, В. П. Соловйов // Регіональна економіка. – 2009. – №1(51). – С. 89-98.
|