Балук Н. Р. Моделювання показників страхової культури споживачів / Н. Р. Балук // Регіональна економіка. – 2009. – №4(54). – С. 152-158.
Автори
АнотаціяВизначено сучасні підходи до тлумачення поняття «страхова культура», доведено необхідність моделювання показників страхової культури споживачів. Охарактеризовано можливості якісного, опосередкованого і кількісного вимірювання показників страхової культури споживачів. Виокремлено складові елементи та показники страхової культури. Подано результати проведеного соціологічного дослідження у формі анкетного опитування дійсних і потенційних споживачів страхових послуг Західного регіону, на основі яких запропоновано розрахунок значення страхової культури та окремих її складових. Шляхом моделювання та кількісного оцінювання окремих показників страхової культури споживачів їх об’єднано в інтегральний коефіцієнт страхової культури.
Ключові слова:страхова культура, споживачі, моделювання, показники
Подібні статті
Кизим М. О. Сценарне моделювання розвитку соціально-економічних систем: напрямки, особливості та механізми / М. О. Кизим, О. А. Гейман // Регіональна економіка. – 2009. – №4(54). – С. 16-23.
Іщук С. О. Комплексна оцінка ефективності функціонування промислових територіальних систем регіону / С. О. Іщук, С. М. Ткач // Регіональна економіка. – 2009. – №2(52). – С. 40-48.
|