Карпова Я. Ю. Маркетинговий аналіз ефективності функціонування товарного ринку хлібних продуктів у Львівській області / Я. Ю. Карпова // Регіональна економіка. – 2010. – №1(55). – С. 232-239.
Автори
АнотаціяЗапропоновано нові підходи щодо оцінки ефективності функціонування товарних ринків (на прикладі ринку хлібних продуктів у Львівській області) на основі балансового методу та розрахунку показників концентрації. При аналізі формування і функціонування структури ринку хлібних продуктів у Львівській області було взято до уваги основні критерії, які визначають тип товарного ринку, а саме: кількість виробників, їхню ринкову частку, характер продукту, особливості контролю за цінами з боку держави. Обґрунтовано висновок щодо рівня конкуренції на ринку та визначення бар’єрів входу на ринок іншими суб’єктами підприємницької діяльності.
Ключові слова:ринкова частка, ринкові бар’єри, показники концентрації, ринкова структура
|