Захарчин Г. М. Формування інституту організаційної культури в контексті інституціоналізації економіки / Г. М. Захарчин // Регіональна економіка. – 2010. – №4(58). – С. 157-163.
Автори
АнотаціяПідкреслено інституціональну природу організаційної культури та її інституціональне середовище. Показано взаємозв’язок між формальними і неформальними інститутами. Проаналізовано можливість і обґрунтовано необхідність формування інституту організаційної культури на рівні підприємства. Запропоновано структуру, змістове наповнення та напрями дії інституту організаційної культури (сфера маркетингу і логістики; виробництва і ресурсозабезпечення; управління персоналом;фінанси; інновації; прийняття управлінських рішень). Охарактеризовано функції і принципи функціонування інституту організаційної культури на машинобудівному підприємстві.
Ключові слова:інституціоналізація, інститут, інституціональне середовище, організаційна культура, структура
|