УДК [339.138-047.37:637.52](477.61) Чеботарьов Є. В. Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області / Є. В. Чеботарьов // Регіональна економіка. – 2013. – №2(68). – С. 203-210. Літер.: 13
Автори
АнотаціяКласифіковано основні риси ринку м’ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів м’ясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підґрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційної процесу товаровиробників м’ясопереробної галузі.
Ключові слова:маркетингове дослідження, ринок м’ясопродуктів, регіон, споживачі, опитування
|