Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2013.02.211

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ УДК 339.137.2:637.115(167)
Чугаєвська С. В. Методологічні засади дослідження конкурентоспроможності молочної продукції / С. В. Чугаєвська // Регіональна економіка. – 2013. – №2(68). – С. 211-218.
Літер.: 7

Автори

Анотація

Розглянуто три групи чинників, які формують рівень конкурентоспроможності молочних продуктів: нормативні, технологічні та економічні, а також визначена система показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку. Для удосконалення конкурентоздатності вітчизняної продукції необхідне застосування системи показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку.

Ключові слова:

молочна продукція, конкурентоспроможність, система показників


Веб-майстер П. Попадюк