УДК 339.137.2:637.115(167) Чугаєвська С. В. Методологічні засади дослідження конкурентоспроможності молочної продукції / С. В. Чугаєвська // Регіональна економіка. – 2013. – №2(68). – С. 211-218. Літер.: 7
Автори
АнотаціяРозглянуто три групи чинників, які формують рівень конкурентоспроможності молочних продуктів: нормативні, технологічні та економічні, а також визначена система показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку. Для удосконалення конкурентоздатності вітчизняної продукції необхідне застосування системи показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку.
Ключові слова:молочна продукція, конкурентоспроможність, система показників
|