УДК 17.022.1:338.48(477-25) Кучай О. В. Умови та шляхи формування іміджу Києва як європейського культурно-історичного центру / О. В. Кучай // Регіональна економіка. – 2014. – №1(71). – С. 149-157. Літер.: 17
Автори
АнотаціяРозглядається туристичний імідж Києва як європейського культурно-історичного центру. Аналізуються шляхи формування позитивного образу міста та умови його покращення в контексті розвитку туристичної галузі. Пропонуються принципи зростання популярності Києва серед іноземних туристів.
Ключові слова:туризм, туристичний імідж регіону, бренд, Київ, розвиток туризму
Подібні статті
УДК 338.48:339.137(477) Колосінська М. І. Дослідження конкурентоспроможності туристичного ринку України / М. І. Колосінська // Регіональна економіка. – 2012. – №2(64). – С. 185-193. Літер.: 12
УДК 338.48 Стеченко Д. М. Наукові аспекти удосконалення організаційно-економічного механізму регулювання сфери надання рекреаційно-туристичних послуг / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Регіональна економіка. – 2013. – №4(70). – С. 157-166. Літер.: 17
|