Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2016.04.153

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ УДК 65.014.1+655.5; JEL R1, М10
Лазановський П. П. Проблеми управління видавничою діяльністю на регіональному рівні / П. П. Лазановський, О. М. Гірняк // Регіональна економіка. – 2016. – №4(82). – С. 153-159.
Літер.: 10

Автори

Анотація

Підкреслено особливості видавничої діяльності (видавничої справи) та її значення в житті суспільства і держави. Наголошено на необхідності виділення видавничої діяльності в окремий блок у складі видавничої справи та розроблення самостійних заходів з управління нею. Проаналізовано результати видавничої діяльності за три роки в розрізі окремих областей України. Встановлено, що на сьогодні в усіх областях має місце значне зниження щорічних темпів видавничої діяльності як за кількістю назв, так і за їх тиражами. Наголошено на необхідності удосконалення управління видавничою діяльністю на основі висновків з аналізу. Проведено дослідження сучасного стану системи управління видавничою діяльністю на рівні регіону. Вказано на деякі недоліки наявних програм і планів управління видавничою справою на рівні областей і міст. Підкреслено доцільність розроблення заходів для вдосконалення управління в блоці «авторське середовище-видавництво (видавнича організація)». Запропоновано основні напрями вдосконалення управління видавничою діяльністю на регіональному рівні. Визначено, що перспективою подальших розвідок у досліджуваному напрямі є вибудовування ефективної системи регіонального управління видавничою справою загалом.

Ключові слова:

видавнича діяльність, видавнича справа, регіон, видавнича продукція, аналіз, управління

Посилання

    
  1. Адамський З. Поліграфічна галузь Польщі у 2000 році та перспективи її розвитку в аспекті інтеграції до ЄС / З. Адамський // Друкарство. – 2002. – №3. – С. 24-25.
  2. Базилюк В. Б. Особливості функціонування та трансформації підприємств видавничо-поліграфічної галузі в умовах інституційних перетворень / В. Б. Базилюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. – 2014. – №3(44). – С. 65-68.
  3. Бем Г. Видавець майбутнього: маркетинг і менеджмент у видавництві / Г. Бем, Й. Вернер, Г. Гард, Г. Шульц ; пер. з нім. – К.: Основи, 1994. – 176 с.
  4. Буряк С. Аналітичний огляд книговидавничої діяльності за підсумками 2015 року / С. Буряк // Вісник Книжкової палати. – 2016. – №4(237). – С. 9-17.
  5. Гордон Г. Книжный бизнес. Практика книгоиздания и книжной торговли / Г. Гордон ; пер. с англ. – М.: РосКонсульт, 1999. – 259 с.
  6. Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про видавничу справу» від 1 липня 2014 р. №1554-VII / Верховна Рада України // Відомості Верховної Ради України. – 2014. – №34. – Cт. 1172.
  7. Музиченко Н. Аналітичний огляд випуску в Україні періодичних видань і продовжуваних видань (крім газет) у 2015 році / Н. Музиченко // Вісник Книжкової палати. – 2016. – №6. – С. 3-7.
  8. Мураховський А. Книговидавнича діяльність в Україні: аналітичний огляд за підсумками 2014 року / А. Мураховський, С. Буряк // Вісник книжкової палати. – 2015. – №3. – С. 8-16.
  9. Назарова Л. І. Підвищення ефективності функціонування видавничо-поліграфічного комплексу регіону: автореферат дис. … канд. екон. наук : спец. 08.10.01 – розміщення продуктивних сил і регіональна економіка / Л. І. Назарова. – Донецьк: Інститут економіко-правових досліджень НАН України, 2005. – 20 с.
  10. Пикок Дж. Издательское дело: Книга от замысла до упаковки. Шаг за шагом / Дж. Пикок. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: ЭКОМ, 2000. – 424 с.


Веб-майстер П. Попадюк