УДК [334.722:330.342.146]:[339.9:332.135]; JEL F41, M14, R00 Пастернак О. І. Мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу як сучасна тенденція розвитку прикордонних регіонів / О. І. Пастернак, Ю. В. Тимчишин-Чемерис // Регіональна економіка. – 2017. – №3(85). – С. 94-99. Літер.: 14
Автори
АнотаціяРозглянуто досвід мікролокальної соціально-орієнтованої активності бізнесу прикордонних регіонів. Запропоновано авторське визначення терміну «мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу». Досліджено досвід Івано-Франківської області, зокрема громадського ресторану «Urban Space», мережі центрів підтримки інновацій та підприємництва iHUB, «Майстерні управління», проекту «Open Business Space», Групи розвитку бізнесу. У Львівській області розглянуто соціально-орієнтовані ініціативи ІТ Кластеру, Платформи розвитку бізнесу «Бізнес Актив» Клубу ділових людей. Проекти Чернівецької області представлені ІТ-кластером буковинських інноваційних технологій ім. Й. Шумпетера «Cluster bit». На основі дослідження досвіду сформульовано основні напрями мікролокальної соціально-орієнтованої активності бізнесу.
Ключові слова:мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу, креативна економіка, маркетинг територій, платформа співробітництва, бізнес-середовище
|