Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2021.02.200

Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:659.1; JEL M39
Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18.
Літер.: 11

Автори



Мушка Даніелла Василівна

аспірант кафедри економіки підприємства, економічний факультет, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"

Контакти: danochka.mushka@gmail.com, daniella.mushka@uzhnu.edu.ua

Сторінки:



Бондаренко Вікторія Михайлівна

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"; старший науковий співробітник, Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України

Контакти: viktoriya.bondarenko@gmail.com, viktoria.bondarenko@uzhnu.edu.ua

Сторінки:



Попадинець Назарій Миколайович

доктор економічних наук, старший дослідник

старший науковий співробітник відділу регіональної економічної політики, ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України»; професор, заступник директора з науково-педагогічної роботи кафедри економіки та маркетингу, Навчально-науковий інститут просторового планування та перспективних технологій, Національний університет «Львівська політехніка»

Контакти: popadynets.n@gmail.com, (032)270-7089, (096)945-9098

Сторінки:

Анотація

Визначено зростаючу роль digital-маркетингу в загальному спектрі маркетингової діяльності бізнесу. Окреслено еволюційний аспект розвитку цифрового маркетингу. Проаналізовано диверсифікацію підходів до визначення поняття digital-маркетингу, а також аргументовано відмінність між digital-маркетингом та інтернет-маркетингом. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг збагатив інтернет-маркетинг можливостями мобільного зв’язку. Акцентована увага на змінах у маркетинговій діяльності, які сприяють подальшому розвитку брендів. Зроблені висновки та прогнози щодо подальшого дослідження у цій сфері.

Ключові слова:

маркетинг, діджитал-маркетинг, інтернет-маркетинг, просування, еволюція маркетингу, бізнес

Посилання

    Алавердян Л. М., Романенко О. В. Сучасні реалії та перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України з іншими країнами світу. Ефективна економіка. № 4. 2019. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.4.53


Веб-майстер П. Попадюк