Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Кравців Ірина Костянтинівна



Кравців Ірина Костянтинівна

кандидат економічних наук

асистент кафедри маркетингу, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького

Контакти: romadsn98@mail.ru

Сторінки:



Публікації



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:[332.122:338.43]:332.14, JEL M31, O13, R58
Кравців І. К. Маркетинг сільських територій у розвитку економіки регіону: проблеми, завдання, перспективи / І. К. Кравців // Регіональна економіка. – 2016. – №2(80). – С. 129-135.

Літер.: 8


Окреслено пріоритетні напрями розвитку маркетингу сільських територій у контексті підвищення ефективності функціонування основних ланок регіональної економіки. Першочергову увагу приділено актуалізації маркетингової проблематики в діяльності органів місцевого самоврядування сільських територіальних громад України в умовах нових викликів європейської інтеграції. Відзначено вагомий вплив маркетингу сільських територій на просування економічних інтересів регіонів в умовах посилення глобальної конкуренції. Виявлено характерні риси маркетингу сільських територій, які відображають спроможність впливу маркетингових інструментів на зниження трансакційних витрат в економіці регіону та забезпеченні його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів удосконалення маркетингу сільських територій задля нарощування соціально-економічного регіонального розвитку. 
маркетинг сільських територій, регіональний розвиток, економічна ефективність, конкурентоспроможність, європейська інтеграція 



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:[332.122:338.43]:332.135
Кравців І. К. Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону / І. К. Кравців // Регіональна економіка. – 2015. – №4(78). – С. 95-101.

Літер.: 7


Досліджено теоретико-прикладні аспекти формування системи маркетингу сільських територій на прикладі прикордонного регіону. Доведено, що маркетинг сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл, їх високим транзитним потенціалом, характером фінансового та матеріально-технічного забезпечення, галузевою структурою підприємництва, впливом транскордонного співробітництва і транскордонної трудової міграції. Обґрунтовано, що в умовах проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи одним з пріоритетів розвитку маркетингу сільських територій є формування сучасного іміджу укрупнених сільських територіальних громад для нарощування обсягів залучення прямих іноземних інвестицій. Окрема увага приділяється аналізу інституційних аспектів розвитку маркетингу сільських територій, зокрема виявленню впливу інституційних дисфункцій на ефективність маркетингових комунікацій у прикордонних сільських населених пунктах Західної України. За результатами проведеного дослідження сформульовано висновки та пропозиції для органів державної влади і місцевого самоврядування прикордонних сільських територій України. 
сільські території, прикордонний регіон, соціально-економічний потенціал, регіональний маркетинг 


Веб-майстер П. Попадюк