Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Мушка Даніелла Василівна



Мушка Даніелла Василівна

аспірант кафедри економіки підприємства, економічний факультет, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"

Контакти: danochka.mushka@gmail.com, daniella.mushka@uzhnu.edu.ua

Сторінки:



Співавтори



Бондаренко Вікторія Михайлівна

Попадинець Назарій Миколайович



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:659.1; JEL M39
Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18.

Літер.: 11


Визначено зростаючу роль digital-маркетингу в загальному спектрі маркетингової діяльності бізнесу. Окреслено еволюційний аспект розвитку цифрового маркетингу. Проаналізовано диверсифікацію підходів до визначення поняття digital-маркетингу, а також аргументовано відмінність між digital-маркетингом та інтернет-маркетингом. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг збагатив інтернет-маркетинг можливостями мобільного зв’язку. Акцентована увага на змінах у маркетинговій діяльності, які сприяють подальшому розвитку брендів. Зроблені висновки та прогнози щодо подальшого дослідження у цій сфері. 
маркетинг, діджитал-маркетинг, інтернет-маркетинг, просування, еволюція маркетингу, бізнес 



Цитування



Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18 {re2023.04.067.007}


Веб-майстер П. Попадюк