Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2022.04.072

Репозитарій ІРД НАНУ УДК 658:38.48:658.310.8; JEL L83, L86, M30, O31
Гарасимлюк М. В., Нагуляк А. Б., Троць Ю. Т. Шляхи удосконалення управлінських рішень та осучаснення комунікаційної політики туристичного підприємства. Регіональна економіка. 2022. №4(106). С. 72-80. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-8
Літер.: 14

Автори



Гарасимлюк Марія Володимирівна

кандидат економічних наук

доцент кафедри управління та експертизи товарів, економічний факультет, Львівський національний університет імені Івана Франка

Контакти: marysoltys@ukr.net

Сторінки:



Нагуляк Андрій Богданович

студент, економічний факультет, Львівський національний університет імені Івана Франка

Контакти: nagulakandrij076@gmail.com

Сторінки:



Троць Юлія Тарасівна

студент, економічний факультет, Львівський національний університет імені Івана Франка

Контакти: trotsjulia315@gmail.com

Сторінки:

Анотація

Досліджено актуальне питання шляхів удосконалення управлінських рішень та осучаснення комунікаційної політики туристичного підприємства. Здійснено аналіз практики прийняття управлінських рішень і організації комунікацій у туристичній агенції, визначено проблемні місця і надано рекомендацій щодо успішного функціонування в кризових умовах воєнного стану. Виявлено, що туристична агенція, яка в докризовий період була одним з галузевих флагманів в Україні, в умовах війни та післявоєнної відбудови соціально-економічного середовища потребує суттєвого удосконалення практики прийняття управлінських рішень. Запропоновано широке використання та опрацювання інформаційних потоків, переосмислення підходів до управління персоналом та його мотивації. Надано рекомендації щодо продуктової диверсифікації і впровадження туристичних напрямів, заснованих на концепціях культурного та креативного туризму. Рекомендовано осучаснити комунікаційну політику підприємства шляхом її цифровізації, віртуалізації, упровадження технологій онлайн-спілкування в соціальних мережах і побудови ефективної моделі інтернет-комунікацій маркетингу. Подальші дослідження рекомендовано спрямувати на питання контролю ефективності управлінських рішень і комунікативних практик, розвитку маркетингової діяльності підприємства.

Ключові слова:

туристичне підприємство, інновації, управлінські рішення, комунікації, інформація, цифрові технології

Посилання

    
  1. Зануда А. Коронавірус: скільки втрачає туризм. ВВС News Україна: сайт. 16.03.2020. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/features-51870285
  2. Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Вплив російсько-української війни на туризм в Україні та перспективи його розвитку в майбутньому. Baltija Publishing: сайт. 2022. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-223-4-4. URL: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/237/6403/13255-1?inline=1
  3. Weber M. Die protestantische Ethik und der Geist des Kapitalismus. Munchen; Hamburg, 1965. 450 s. DOI: https://doi.org/10.17104/9783406623820-65
  4. Mintzberg H., Ahlstrand B. Lampel J. Strategy Safari A Guided Tour through the Wilds of Strategic Management. New York: Free Press, 1998. 406 р.
  5. Джерелюк Ю. О. Сценарний підхід до обґрунтування управлінських рішень щодо системного забезпечення зовнішньої антикризової стійкості туристичних підприємств. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. пр. 2018. Вип. 4(66). С. 63-69. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2018-4-10
  6. Джерелюк Ю. О. Обґрунтування вибору методу оцінювання якості обслуговування в туристичних підприємствах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки: зб. наук. пр. 2021. Вип. 41. С. 27-31. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2021-41-5
  7. Попик М. Я., Шулла Р. С. Інформаційно-аналітична підтримка прийняття управлінських рішень туроператора на основі системи «ускладненого директ-костингу». Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2020. Вип. 2(142). С. 88-99. DOI: https://doi.org/10.36818/2071-4653-2020-2-12
  8. Фединець Н. І. Основні аспекти розробки та прийняття рішень з управління персоналом туристичного підприємства в умовах кризи. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2020. № 60. С. 61-67. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2020-60
  9. Скриньковський Р. М., Хмиз М. В., Тиркало Ю. Є., Кайдрович Х. І., Гарасим Л. С. Інноваційні технології в управлінні бізнес-процесами підприємств сфери готельно-ресторанних та туристичних послуг. Інтернаука. Серія: Економічні науки. 2021. № 7(51). С. 47-55. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-7-7415
  10. Дрокіна Н. І. Інформаційно-комунікаційне забезпечення прийняття управлінських рішень на туристичних підприємствах. Туризм: реалії та перспективи сталого розвитку: матеріали Міжнар. наук. практ. конф. Київ: КНТЕУ, 2014. С. 348-349.
  11. Баранецька О. C., Щесюк С. В. Комунікація в туризмі і чинники ефективності маркетингових комунікацій. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень: матеріали Всеукр. наук. практ. конф. Рівне: РВВ РДГУ, 2017. С. 9-11.
  12. Клуб мандрівників: сайт. 2022. URL: https://travellers-club.lviv.ua
  13. Марковець О., Таланчук Д. Інформаційне забезпечення допомоги у прийнятті рішень на основі дописів соціальних мереж. Інформація, комунікація, суспільство 2020: матеріали 9-ї міжнар. наук. конф. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. С. 201-203.
  14. Баран Р. В. Формування маркетингової комунікативної політики туристичних підприємств в умовах розвитку цифрових комунікацій. Економічний аналіз: зб. наук. пр. 2021. Т. 31. № 2. С. 80-89. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2021.02.080


Веб-майстер П. Попадюк