Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2024.04.113

Репозитарій ІРД НАНУ УДК 65.01:658; JEL A10, O10
Риб’як В. В. Інструменти розвитку інтегрованих структур бізнесу в Україні. Регіональна економіка. 2024. №4(114). С. 113-119. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2024-4-12
Літер.: 15

Автори



Риб’як Валерій Валерійович

аспірант кафедри фінансів, Національний університет «Львівська політехніка»

Анотація

У статті досліджено важливість інтегрованих структур бізнесу в контексті глобалізації та їхню роль у зміцненні національної економіки України. Проаналізовано виклики, з якими стикається Україна через потребу адаптації до міжнародних стандартів та ефективності корпоративних механізмів. Згруповано різні форми партнерства – від корпоративного злиття до стратегічного альянсу. Узагальнено сучасний стан української економіки, що характеризується активним реформуванням індустріального сектору та спробами інтеграції в глобальні ринки. Систематизовано основні проблеми, які охоплюють корпоративне управління, недосконалість законодавства та високий рівень корпоративних конфліктів, що ускладнюють ефективну інтеграцію і використання потенціалу бізнес-структур. Визначено важливість розроблення і використання інструментарію, який сприяє розвитку інтегрованих структур, адже адекватне його використання може значно підвищити ефективність діяльності та інвестиційну привабливість України. Доведено, що стратегічне планування та інноваційні методи, такі як форсайт-дослідження, брендинг територій і програмно-цільовий підхід, є ефективними у вирішенні цих завдань і сприяють сталому розвитку інтегрованих структур.

Ключові слова:

інструменти розвитку, структури бізнесу, інтегровані структури, потенціал, ефективність, механізми

Посилання

    
  1. Danylkiv Kh., Serheiev O., Havryliak T. Features of Innovative Development of Small Entrepreneurship Structures in Foreign Countries and Its Use in Ukraine. Ефективна економіка. 2021. № 11. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2021.11.94
  2. Бондарчук М. К. Механізм моніторингу функціонування бізнес-структури. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №11. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-11-9385
  3. Бондарчук М. К. Інформаційне забезпечення моніторингу бізнес-структур. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №10. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-10-9384
  4. Бондарчук М. К. Організаційне проектування санаційних інновацій у різних об’єднаннях підприємницького бізнесу. Управління інноваційною, інвестиційною та економічною діяльністю інтегрованих об’єднань та підприємств: монографія. Дніпропетровськ: Пороги, 2016. С. 290-301.
  5. Бондарчук М. К., Паранчук С. В., Червінська О. С., Вишницький Н. Потреба системи раннього попередження і реагування в антикризовому управлінні бізнес-структур. Scientific research of the XXI century. Vol. 1: Collective Monograph. Los Angeles: GS Publishing Service, 2021. DOI: https://doi.org/10.51587/9781-7364-13302-2021-001
  6. Кібік О. М., Отливанська Г. А. Економіка та управління бізнес-структурою. Одеса: Національний університет «Одеська юридична академія», 2021. 63 с.
  7. Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком. Суми: Університетська книга. 2005. 324 с.
  8. Онікієнко В. В., Ємельяненко Л. М., Терон І. В. Інноваційна парадигма соціально-економічного розвитку України: монографія. Київ: РВПС НАН України, 2006. 480 с.
  9. Олексюк Г. В., Попадинець Н. М., Пітюлич М. М. Інноваційне підприємництво як елемент стратегічного управління розвитком регіону. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2023. № 1. С. 15-22. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-2
  10. Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067
  11. Олексюк Г. В., Попадинець Н. М., Самотій Н. С. Управління територіальними громадами на засадах територіального маркетингу: теоретико-методологічні аспекти. Регіональна економіка. 2021. №3(101). С. 15-27. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-3-2
  12. Покропивний С. Ф. Економіка підприємства. Київ: КНЕУ, 2001. 528 с.
  13. Прокопенко О. В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 1. С. 167-175.
  14. Hanushchak-Yefimenko L. M., Synianska Y. M., Baula O. V. Формування інтегрованих бізнес-груп в Україні як форма прояву нових інституційних структур. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2022. №(4). С. 38-47. DOI: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.4.4
  15. Карпенко А. В. Карпенко Н. М. Механізм управління розвитком кластерів в Україні як особливою формою бізнес-спільнот. Економіка і організація управління. 2023. №.2(50). С. 61-75. DOI: https://doi.org/10.31558/2307-2318.2023.2.6.


Веб-майстер П. Попадюк