УДК 65.01:658; JEL A10, O10 Риб’як В. В. Інструменти розвитку інтегрованих структур бізнесу в Україні. Регіональна економіка. 2024. №4(114). С. 113-119. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2024-4-12 Літер.: 15
Автори Риб’як Валерій Валерійовичаспірант кафедри фінансів, Національний університет «Львівська політехніка»
АнотаціяУ статті досліджено важливість інтегрованих структур бізнесу в контексті глобалізації та їхню роль у зміцненні національної економіки України. Проаналізовано виклики, з якими стикається Україна через потребу адаптації до міжнародних стандартів та ефективності корпоративних механізмів. Згруповано різні форми партнерства – від корпоративного злиття до стратегічного альянсу. Узагальнено сучасний стан української економіки, що характеризується активним реформуванням індустріального сектору та спробами інтеграції в глобальні ринки. Систематизовано основні проблеми, які охоплюють корпоративне управління, недосконалість законодавства та високий рівень корпоративних конфліктів, що ускладнюють ефективну інтеграцію і використання потенціалу бізнес-структур. Визначено важливість розроблення і використання інструментарію, який сприяє розвитку інтегрованих структур, адже адекватне його використання може значно підвищити ефективність діяльності та інвестиційну привабливість України. Доведено, що стратегічне планування та інноваційні методи, такі як форсайт-дослідження, брендинг територій і програмно-цільовий підхід, є ефективними у вирішенні цих завдань і сприяють сталому розвитку інтегрованих структур.
Ключові слова:інструменти розвитку, структури бізнесу, інтегровані структури, потенціал, ефективність, механізми
Посилання- Danylkiv Kh., Serheiev O., Havryliak T. Features of Innovative Development of Small Entrepreneurship Structures in Foreign Countries and Its Use in Ukraine. Ефективна економіка. 2021. № 11. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2021.11.94
- Бондарчук М. К. Механізм моніторингу функціонування бізнес-структури. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №11. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-11-9385
- Бондарчук М. К. Інформаційне забезпечення моніторингу бізнес-структур. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №10. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-10-9384
- Бондарчук М. К. Організаційне проектування санаційних інновацій у різних об’єднаннях підприємницького бізнесу. Управління інноваційною, інвестиційною та економічною діяльністю інтегрованих об’єднань та підприємств: монографія. Дніпропетровськ: Пороги, 2016. С. 290-301.
- Бондарчук М. К., Паранчук С. В., Червінська О. С., Вишницький Н. Потреба системи раннього попередження і реагування в антикризовому управлінні бізнес-структур. Scientific research of the XXI century. Vol. 1: Collective Monograph. Los Angeles: GS Publishing Service, 2021. DOI: https://doi.org/10.51587/9781-7364-13302-2021-001
- Кібік О. М., Отливанська Г. А. Економіка та управління бізнес-структурою. Одеса: Національний університет «Одеська юридична академія», 2021. 63 с.
- Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком. Суми: Університетська книга. 2005. 324 с.
- Онікієнко В. В., Ємельяненко Л. М., Терон І. В. Інноваційна парадигма соціально-економічного розвитку України: монографія. Київ: РВПС НАН України, 2006. 480 с.
- Олексюк Г. В., Попадинець Н. М., Пітюлич М. М. Інноваційне підприємництво як елемент стратегічного управління розвитком регіону. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2023. № 1. С. 15-22. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-2
- Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067
- Олексюк Г. В., Попадинець Н. М., Самотій Н. С. Управління територіальними громадами на засадах територіального маркетингу: теоретико-методологічні аспекти. Регіональна економіка. 2021. №3(101). С. 15-27. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-3-2
- Покропивний С. Ф. Економіка підприємства. Київ: КНЕУ, 2001. 528 с.
- Прокопенко О. В. Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 1. С. 167-175.
- Hanushchak-Yefimenko L. M., Synianska Y. M., Baula O. V. Формування інтегрованих бізнес-груп в Україні як форма прояву нових інституційних структур. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2022. №(4). С. 38-47. DOI: https://doi.org/10.30857/2786-5398.2021.4.4
- Карпенко А. В. Карпенко Н. М. Механізм управління розвитком кластерів в Україні як особливою формою бізнес-спільнот. Економіка і організація управління. 2023. №.2(50). С. 61-75. DOI: https://doi.org/10.31558/2307-2318.2023.2.6.
|