Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Даниленко-Кульчицька (Кульчицька) Вікторія Анатоліївна



Даниленко-Кульчицька (Кульчицька) Вікторія Анатоліївна

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри менеджменту, Тернопільський національний економічний університет

Контакти: v.danylenko@tneu.edu.ua

Сторінки:



Публікації



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ Кульчицька В. А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. А. Кульчицька // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 228-236. 

Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності. 
концентрація ЗМІ, ефективність, критерії ефективності, рекламна діяльність, друковані засоби масової інформації 


Веб-майстер П. Попадюк