Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Дубель Михайло Володимирович



Дубель Михайло Володимирович

доктор філософії

асистент кафедри політології та державного управління, Донецький національний університет імені Василя Стуса

Контакти: m.dubel@donnu.edu.ua

Сторінки:



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 353:351.82:[004.738.5:339]; JEL D12, F40, H10, O19
Дубель М. В. Особливості розвитку електронної комерції: іноземний досвід. Регіональна економіка. 2023. №2(108). С. 138-145. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2023-2-14

Літер.: 14


Досліджено особливості розвитку електронної комерції в Італії, США та Китаї. З’ясовано, що найпопулярнішими видами трансакцій електронної комерції в Італії є B2C, B2B і C2C, кількість італійських вебпокупців продовжує зростати, продажі дедалі частіше здійснюються на електронних пристроях, всі види е-комерції розвиваються та демонструють тенденції до зростання. Визначено, що ринок електронної комерції в США помірно фрагментований, для нього характерні формати B2B і B2C, провідними онлайн-магазинами є Amazon, Walmart.com і BestBuy.com, а категорія мобільних закупівель характеризується тенденцією до зростання. Установлено, що електронна торгівля в Китаї, попри високі темпи розвитку, стикається із проблемами відсутності системи безпеки, недостатньої розвиненості інститутів інтелектуальної власності, незаконної торгівлі та шахрайства, а перепродаж особистої інформації завдає серйозних збитків можливостям сталого розвитку е-торгівлі. Крім того, країна нерівномірно розвиває технології у різних районах, що обов’язково призводить до розриву між рівнями цифровізації підприємств і до цифрового розриву галузей. Водночас уряд розробляє заходи, спрямовані на протидію наявним викликам. 
електронна комерція, діджиталізація, пандемія COVID-19, електронна торгівля, інтернет-торгівля 


Веб-майстер П. Попадюк