Досліджено особливості розвитку електронної комерції в Італії, США та Китаї. З’ясовано, що найпопулярнішими видами трансакцій електронної комерції в Італії є B2C, B2B і C2C, кількість італійських вебпокупців продовжує зростати, продажі дедалі частіше здійснюються на електронних пристроях, всі види е-комерції розвиваються та демонструють тенденції до зростання. Визначено, що ринок електронної комерції в США помірно фрагментований, для нього характерні формати B2B і B2C, провідними онлайн-магазинами є Amazon, Walmart.com і BestBuy.com, а категорія мобільних закупівель характеризується тенденцією до зростання. Установлено, що електронна торгівля в Китаї, попри високі темпи розвитку, стикається із проблемами відсутності системи безпеки, недостатньої розвиненості інститутів інтелектуальної власності, незаконної торгівлі та шахрайства, а перепродаж особистої інформації завдає серйозних збитків можливостям сталого розвитку е-торгівлі. Крім того, країна нерівномірно розвиває технології у різних районах, що обов’язково призводить до розриву між рівнями цифровізації підприємств і до цифрового розриву галузей. Водночас уряд розробляє заходи, спрямовані на протидію наявним викликам.