Хром’як Йосиф Яковичкандидат технічних наук, доцент
директор, інститут підприємництва та перспективних технологій, Національний університет «Львівська політехніка»
Контакти: dir.ippt@gmail.com
Сторінки:
Співавтори
Габрель Микола Михайлович
Лисяк Наталя Михайлівна
Публікації
УДК 711.4+364.122.5:352.001.11; JEL R10 Лисяк Н. М., Габрель М. М., Хром’як Й. Я. Схема планування території області як стратегічна основа обґрунтування концепції інтегрованого розвитку територіальної громади. Регіональна економіка. 2022. №3(105). С. 24-36. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-3-2 Літер.: 20
Цитування
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. {re2022.04.021.010}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067 {re2022.04.027.009}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067 {re2022.04.033.009}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. {re2023.01.034.007}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7 (728). С. 67-87. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067 {re2023.02.041.007}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067 {re2023.03.028.008}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.07.067 {re2023.04.005.008}
Oleksyuk H., Khromyak Y., Popadynets N., Lagodiienko V. Territorial marketing tools: structuring of elements. Current issues of the management of socio-economic systems in terms of globalization challenges. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2023. Pp. 548-562. {re2023.04.005.009}
Олексюк Г. В., Хром’як Й. Я., Попадинець Н. М. Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад. Економіка України. 2022. № 7. С. 67-88. {re2023.04.067.011}
|