Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2010.02.055

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ Мазур О. Є. Класифікація факторів ціноутворення і методи їх аналізу / О. Є. Мазур // Регіональна економіка. – 2010. – №2(56). – С. 55-62.

Автори

Анотація

Наведено систематизацію факторів ціноутворення, які класифіковано на п’ять найважливіших груп. Запропоновано компромісний підхід до структуризації цінових факторів із застосуванням ситуаційного аналізу бізнес-середовища. Розглянуто три варіанти ситуаційного аналізу факторів ціноутворення, які можуть бути використані українськими підприємствами в рамках стратегії скорочення витрат під час економічної кризи. Наявність чітких науково-методичних орієнтирів при дослідженні й аналізі факторів встановлення ціни дасть змогу підвищити загальну ефективність процесу ціноутворення за рахунок пришвидшення етапу виокремлення та дослідження найважливіших чинників без застосування надскладних методик.

Ключові слова:

ціна, процес ціноутворення, фактори ціноутворення, ситуаційний аналіз


Веб-майстер П. Попадюк