Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2009.02.040

Репозитарій ІРД НАНУ Репозитарій НБУВ Іщук С. О. Комплексна оцінка ефективності функціонування промислових територіальних систем регіону / С. О. Іщук, С. М. Ткач // Регіональна економіка. – 2009. – №2(52). – С. 40-48.

Автори

Анотація

Сформовано систему показників для оцінювання ефективності функціонування територіально-виробничих систем за трьома напрямками: фінансовий стан, ділова активність і рівень прибутковості. Запропоновано методичний підхід до вибору основних параметрів диференціації промислових територіальних систем за групами, що характеризують їх виробничо-фінансовий потенціал. Проведено апробаційні розрахунки для промислових територіальних систем Волинської області.

Ключові слова:

промислові територіальні системи, ефективність, показники, оцінка

Подібні статті



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК 334.716.658.153:65.011.44
Іщук С. О. Моделі інтегрального оцінювання результатів фінансово-господарської діяльності промислових підприємств регіону / С. О. Іщук // Регіональна економіка. – 2008. – №2(48). – С. 25-34.

Літер.: 5


Обґрунтовані теоретико-методичні рекомендації щодо визначення моделей фінансування поточних активів і показників результату фінансово-господарської діяльності промислових підприємств. Проведені апробаційні розрахунки на підставі даних балансової звітності підприємств машинобудівної, металообробної та харчової промисловості Волинської області. 
промислові підприємства, поточні активи, власні оборотні засоби, результати фінансово-господарської діяльності 



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ Кульчицька В. А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. А. Кульчицька // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 228-236. 

Розглядаються процеси концентрації друкованих засобів масової інформації. Аналізується вплив даних процесів на ефективність рекламної діяльності друкованих ЗМІ. Визначаються критерії ефективності рекламної діяльності. 
концентрація ЗМІ, ефективність, критерії ефективності, рекламна діяльність, друковані засоби масової інформації 



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ Люткевич О. М. Обґрунтування методологічних підходів до вибору активів регіону як об'єктів оцінки рівня капіталізації / О. М. Люткевич, В. Б. Люткевич // Регіональна економіка. – 2009. – №1(51). – С. 67-74. 

Визначається характер, особливості та місце активів регіону як об’єктів оцінки капіталізації в економічній системі регіону. Запропонована методологія, яка враховує економічний характер об’єктів оцінки і вигод від використання активів і розглядає капіталізацію доданої вартості як первинного доходу. 
регіон, оцінка, економічні активи, види економічної діяльності, додана вартість 


Веб-майстер П. Попадюк