Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Журнал Регіональна економіка -- re2022.03.095

Репозитарій ІРД НАНУ УДК 338.48(477); JEL L83
Олексюк Г. В., Подольський О. С. Проблеми та перспективи туристичної індустрії України в умовах сучасних викликів. Регіональна економіка. 2022. №3(105). С. 95-105. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-3-10
Літер.: 10

Автори



Олексюк Ганна Василівна

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри економіки і маркетингу, навчально-науковий інститут просторового планування та перспективних технологій, Національний університет «Львівська політехніка»

Контакти: h_oleksyk@ukr.net

Сторінки:



Подольський Олег Сергійович

студент кафедри економіки і маркетингу, навчально-науковий інститут підприємництва та перспективних технологій, Національний університет «Львівська політехніка»

Контакти: taramus23@gmail.com

Сторінки:

Анотація

Досліджено проблеми туристичної галузі України в умовах воєнного стану. Проаналізовано динаміку туристичного навантаження виробників туристичного продукту (туристичних операторів і туристичних агентів) за період 2000-2019 рр., який характеризуються воєнними діями, анексією Криму, окупацією частини Донецької і Луганської областей, а також запровадженням безвізового режиму з країнами Європи. Зазначено про необхідність формування нових маркетингових інструментів для підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі, які мають передбачатись на етапі просторового та економічного планування розвитку регіонів і територіальних громад. Запропоновано схему туристичного кластера на основі регіонального (територіального) підходу. Він передбачає використання функціональних інтегрованих зв’язків суб’єктів – влади, бізнесу, населення, які об’єднують і координують комплексне системне управління туристичною сферою регіону. Відображено окремі аспекти Плану відновлення України, представленого на Міжнародній конференції з питань відновлення України 4.07.2022 р., щодо проєктів розвитку туристичної галузі держави.

Ключові слова:

туристична галузь, туристична сфера, туристичний продукт, туристичний кластер, маркетинговий інструмент, регіональний підхід


Веб-майстер П. Попадюк