Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Бортников Євгеній Геннадійович



Бортников Євгеній Геннадійович

кандидат геолого-мінералогічних наук, доцент

доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, Запорізький національний університет

Контакти: e.bortnikov@ukr.net

Сторінки:



Співавтори



Люта Дарина Анатоліївна

Сидорук Анна Вікторівна



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 338.487:659.126; JEL L83, M30, R58
Сидорук А. В., Бортников Є. Г., Люта Д. А. Аналіз розробки айдентики туристичного бренду (на прикладі м. Запоріжжя). Регіональна економіка. 2021. №3(101). С. 67-72. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-3-7.

Літер.: 10


Вивчається бренд як сучасний маркетинговий інструмент підвищення туристичної привабливості міста. Розглянуто погляди видатних наукових діячів України та зарубіжних країн на формування теоретичних і практичних основ брендингу, бренду й маркетингу територій, а також роботу одного з перших дослідників брендингу, який створив концепцію конкурентної ідентичності, що об’єднує елементи сучасного бренду території, з виокремленням чинників формування національного бренду. Охарактеризовано сутність понять «бренд» і «айдентика», встановлено відмінності між ними. Визначено етапи формування бренду регіону (проведення SWOT-аналізу регіону, вивчення і фіксація його сучасного стану, пошук можливостей для розв’язання суперечностей, створення образу (бренду) регіону, розроблення плану дій щодо формування регіонального бренду, просування бренду, моніторинг і оцінювання сформованого бренду) та основні складові його айдентики (назва компанії, слоган, логотип, колірна палітра, шрифт, носії айдентики бренду). Висвітлено особливості розроблення айдентики туристичного бренду та його головних завдань – правил комбінування дизайнерських елементів. Проаналізовано специфіку розроблення айдентики туристичного бренду на прикладі м. Запоріжжя, а саме: історію створення, концепцію «7 на 7», логотип міста, туристичні напрями та їхні логотипи, слоган, шрифт та інше. 
бренд, айдентика, регіон, місто, туристична привабливість 


Веб-майстер П. Попадюк