Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Чеботарьов Єгор В'ячеславович



Чеботарьов Єгор В'ячеславович

аспірант, ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"

Контакти: iegor.chebotarov@gmail.com



Публікації



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК [339.138-047.37:637.52](477.61)
Чеботарьов Є. В. Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області / Є. В. Чеботарьов // Регіональна економіка. – 2013. – №2(68). – С. 203-210.

Літер.: 13


Класифіковано основні риси ринку м’ясопродуктів Луганської області та обґрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів м’ясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підґрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційної процесу товаровиробників м’ясопереробної галузі. 
маркетингове дослідження, ринок м’ясопродуктів, регіон, споживачі, опитування 


Веб-майстер П. Попадюк