Даниленко-Кульчицька (Кульчицька) Вікторія Анатоліївнакандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри менеджменту, Західноукраїнський національний університет
Контакти: v.danylenko@tneu.edu.ua
Сторінки:
Публікації
Кульчицька В. А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. А. Кульчицька // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 228-236.
Цитування
Даниленко-Кульчицька В. А. Вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок світу та України. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 58-1. С. 120-124. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.58-20 {re2023.02.125.004}
Даниленко-Кульчицька В. А. Вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок світу та України. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 58-1. С. 120-124. URL: DOI: https://doi.org/10.32843/bses.58-20 {re2024.02.058.009}
Даниленко-Кульчицька В. А. Вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок світу та України. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 58-1. С. 120-124. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.58-20 {re2024.02.133.003}
|