Досліджуються існуючий досвід використання методу сценаріїв у туризмі як одного з групи інтуїтивних методів прогнозування. Основна мета методу – опрацювання так званих сценаріїв розвитку на основі минулих, сьогоднішніх та очікуваних у майбутньому трендів. Метод сценаріїв застосовується в рамках його другого етапу – досліджується один з шести чинників (трендів) розвитку міжнародного туризму, а саме, – «Розвиток туристичної індустрії». Встановлюються тенденції та форми прояву глобалізації (в широкому та вузькому значенні) в міжнародному туризмі, зокрема, досліджуються інтеграційні процеси у формі концентрації капіталу та кооперування. Наводяться мінісценарії розвитку світової туристичної індустрії в майбутньому.
методи прогнозування, метод сценаріїв, тренди, туристична індустрія, туристичне господарство, глобалізація, інтернаціоналізація, інтегрований туристичний концерн, глобальні системи дистрибуції туристичних послуг, готельні мережі, туристична агенція, кооперація, стратегічні альянси, франчайзинг