Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Чепелевський Юрій Леонідович



Чепелевський Юрій Леонідович

аспірант кафедри європейської інтеграції та права, Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Контакти: tetis74@ukr.net

Сторінки:



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК [332.122:911.375]:[339.923:061.1]; JEL O18, R11
Чепелевський Ю. Л. Особливості формування іміджу міста в контексті євроінтеграції. Регіональна економіка. 2021. №1(99). С. 15-19. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-1-2.

Літер.: 6


Визначено основні аспекти стратегічного планування іміджу міста. В Україні як демократичній країні, де головним джерелом влади є народ, стратегічне планування, зокрема у сфері містобудівної діяльності, має відбуватися для людей і разом з людьми. Система планування має бути прозорою. Всі кроки мають бути зрозумілими, їх необхідно пояснювати й відкрито обговорювати, надаючи важливого значення участі громади. Визначено етапи стратегічного планування, які представляють відповідні завдання і мають бути виконані на основі місцевих громадських, бізнесових і промислових організацій, що дають змогу отримати всебічну інформацію про їхні проблеми й потреби. Представлено європейський досвід участі громади у стратегічному плануванні, зокрема на прикладі м. Барселони (Іспанія) і м. Гамбурга (Німеччина). Участь громади у формі партнерства на всіх етапах (як у процесі розроблення, так і реалізації та моніторингу досягнутих результатів) сприятиме оптимізації процесу регулювання містобудівної діяльності в нашій країні. 
імідж, містобудівна діяльність, стратегічне планування, консультування, партнерство 


Веб-майстер П. Попадюк