Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Івасенко Олена Анатоліївна



Івасенко Олена Анатоліївна

кандидат економічних наук

доцент кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"

Контакти: ivasenkooa@ukr.net

Сторінки:



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:338.2:[338.46:378]; JEL L10, L30, M31
Івасенко О. А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти. Регіональна економіка. 2022. №4(106). С. 40-49. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5

Літер.: 11


Використання переваг соціальних мереж позитивно впливає на маркетинг будь-якого бізнесу, зокрема закладів вищої освіти (ЗВО). Розроблення ефективної стратегії ЗВО дає змогу вирішити низку важливих завдань, з якими інші інструменти можуть спрацьовувати не так ефективно. Формування ефективної маркетингової стратегії в соціальних мережах ЗВО наближає їх до цільової аудиторії та стейкхолдерів, робить більш відкритими до суспільства, дає змогу гнучко реагувати на запити тощо. Ефективність стратегії SMM не менше залежить і від правильного вибору соціальної мережі. Знання переваг цільових аудиторій, цифрової поведінки представників стейкхолдерів та їхніх очікувань забезпечують набуття додаткових конкурентних переваг. Результати маркетингових досліджень практичної діяльності вітчизняних ЗВО у сфері маркетингу соціальних мереж дають змогу спрогнозувати їхній розвиток і виокремити його пріоритетні напрями. За результатами дослідження сторінок вітчизняних ЗВО виявлено низку проблем, які зумовлені недостатністю практичного досвіду та методичного забезпечення маркетингу в соціальних мережах. Запропоновано алгоритм розроблення та впровадження вітчизняними закладами освіти стратегії SMM, надано практичні рекомендації щодо комунікації та взаємодії з потенційними абітурієнтами в соціальних мережах. 
маркетингова стратегія, стратегія SMM, стратегія просування, цільовий ринок, соціальні мережі, цільова аудиторія 



Цитування



Калугіна Н. А., Галан Л. В., Івасенко О. А. Вплив цифрових інновацій на розвиток маркетингових стратегій українських компаній. Економіка та суспільство. 2025. Вип. 71. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-170 {re2025.03.147.006}


Веб-майстер П. Попадюк