Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Кісточка Юлія Вікторівна



Кісточка Юлія Вікторівна

студентка, економічний факультет, Львівський національний університет імені Івана Франка

Контакти: juliakist3@gmail.com

Сторінки:



Співавтори



Гарасимлюк Марія Володимирівна



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 330.341.1:637.1:658.821; JEL О31, О32, М11, М39
Гарасимлюк М. В., Кісточка Ю. В. Особливості інноваційної діяльності підприємств молочної продукції. Регіональна економіка. 2024. №1(111). С. 102-111. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2024-1-10

Літер.: 11


Досліджено проблему інноваційної діяльності українського підприємства з виробництва молочної продукції. З використанням методів аналізу та синтезу проаналізовано стратегічне планування інноваційного розвитку, особливості реалізації інноваційних проєктів. Виявлено, що продуктові інновації мають здебільшого покращувальний характер, спрямовуються на молодіжну аудиторію. Організаційна побудова передбачає чіткий розподіл завдань і обов’язків спеціалістів на всіх етапах розроблення та впровадження інноваційної стратегії. Розглядаються питання реалізації відповідних управлінських рішень, урахуванню та попередженню можливих ризиків інноваційної діяльності. Надано рекомендації щодо залучення фахівців дистрибуції та незалежних консалтингових компаній. Запропоновано здійснювати деталізацію та уточнення інвестиційних планів у квартальних, місячних і тижневих планах. Виявлено, що кадрове забезпечення інноваційного розвитку має формалізований характер. Для збільшення інноваційного потенціалу персоналу рекомендовано запровадити організаційно-кадровий аудит, що дасть змогу привести інноваційний потенціал у відповідність цілям інноваційного розвитку підприємства. Рекомендовано більше уваги приділяти виявленню, оцінюванню та попередженню інноваційних ризиків. Подальші дослідження доцільно сконцентрувати в напрямі аналізу переваг і недоліків інноваційної політики підприємства в умовах війни та післявоєнного відновлення вітчизняної економіки. 
організаційні інновації, продуктові інновації, технологічні інновації, стратегічне планування, маркетинг, молочна продукція 


Веб-майстер П. Попадюк