Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Павлова Ірина Олександрівна



Павлова Ірина Олександрівна

здобувач, старший інспектор відділу аспірантури і докторантури Одеської національної академії харчових технологій

Контакти: irenpavlova1@ukr.net



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК [332.122:338.43]:159.9(477.7); JEL M31, R22
Павлова І. О. Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону // Регіональна економіка. 2017. №4(86). С. 84-90.

Літер.: 18


Обґрунтовано наукове та практичне значення психологічного інструментарію брендингу сільських територій Південного регіону, проаналізовано уявлення про ці природні та соціально-просторові утворення як складової приморського регіону. Доведено, що такий бренд сільських територій більшою мірою розрахований на зовнішніх споживачів і не відображає вповні їх наявний ресурсний потенціал як агропродовольчих територій. На підставі побудови ментальної карти образів сільських територій Південного регіону з позиції психологічного підходу розкрито технологію створення їх бренду як привабливого та конкурентоспроможного територіального продукту. 
бренд, брендинг, імідж, ментальність, психологічній інструментарій, сільські території 


Веб-майстер П. Попадюк