Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Черданцева Ірина Геннадіївна



Черданцева Ірина Геннадіївна

кандидат економічних наук, доцент

доцент кафедри маркетингу, економічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Контакти: iracv@ukr.net, mmix.cv@gmail.com, ilar@vega.cv.ua

Сторінки:



Співавтори



Буднікевич Ірина Михайлівна



Публікації



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ Буднікевич І. М. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. – 2009. – №1(51). – С. 242-250. 

Розглядаються особливості розробки маркетингових стратегій у туристичній сфері регіону на основі використання методики SWOT-аналізу. 
маркетингова стратегія, туристична сфера, SWOT-аналіз 


Веб-майстер П. Попадюк