Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Коваль Олександр Дмитрович



Коваль Олександр Дмитрович

старший викладач кафедри туристичної інфраструктури та готельно-ресторанного господарства, факультет туризму та міжнародних комунікацій, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"

Контакти: oleksandr.koval@gmail.com, oleksandr.koval@uzhnu.edu.ua

Сторінки:



Співавтори



Ангелко Ірина Володимирівна

Бондаренко Вікторія Михайлівна



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 228.46:339.138; JEL L80, M37
Ангелко І. В., Бондаренко В. М., Коваль О. Д. Роль маркетингу в розвитку сфери послуг в Україні. Регіональна економіка. 2022. №1(103). С. 72-77. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7.

Літер.: 13


Висвітлено особливості та тенденції розвитку сфери послуг в Україні за результатами дослідження окремих показників. Визначено, що, попри соціально-економічну нестабільність у країні, рівень розвитку вітчизняної сфери послуг залишається досить високим, що зумовлено проникненням останньої практично у всі види господарської діяльності. Доведено, що зростання ролі сфери послуг обумовлено загальносвітовими тенденціями та впливом цілої низки чинників. Зазначено, що саме через вплив цих тенденцій сфера послуг урізноманітнюється. Водночас різні види послуг потребують застосування відмінних управлінських підходів, центральне місце серед яких займає маркетинг. Висвітлено роль маркетингу як чинника сучасного розвитку сфери послуг в Україні з погляду визначення особливостей і потреби в застосуванні його головних інструментів і методів. Доведено, що роль маркетингу у сфері послуг полягає в максимізації задоволення та оптимізації інтересів споживачів і виробників шляхом застосування сучасних маркетингових інструментів. 
сфера послуг, маркетинг, маркетингові інструменти, суб’єкти сфери послуг 


Веб-майстер П. Попадюк