Бондаренко Вікторія Михайлівнакандидат економічних наук, доцент
старший науковий співробітник, Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України; доцент кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Контакти: viktoriya.bondarenko@gmail.com, viktoria.bondarenko@uzhnu.edu.ua
Сторінки:
Співавтори
Ангелко Ірина Володимирівна
Бутусов Олександр Дмитрович
Дерді Емма Тіберіївна
Коваль Олександр Дмитрович
Курей Оксана Андріївна
Мушка Даніелла Василівна
Попадинець Назарій Миколайович
Слава Світлана Степанівна
Публікації
УДК 228.46:339.138; JEL L80, M37 Ангелко І. В., Бондаренко В. М., Коваль О. Д. Роль маркетингу в розвитку сфери послуг в Україні. Регіональна економіка. 2022. №1(103). С. 72-77. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7. Літер.: 13
УДК 339.138:659.1; JEL M39 Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18. Літер.: 11
УДК 332.146.2:339.137:001.891.7; JEL R58, P25, M38 Бондаренко В. М., Курей О. А., Дерді Е. Т., Бутусов О. Д. Моніторинг конкурентоспроможності регіону як механізм реалізації державної регіональної політики. Регіональна економіка. 2020. №2(96). С. 33-43. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2020-2-3. Літер.: 24
УДК 334.722:330.131.7(477.87) Бондаренко В. М. Емпірична оцінка зовнішніх та внутрішніх ризиків бізнесу у Закарпатській області / В. М. Бондаренко // Регіональна економіка. – 2012. – №1(63). – С. 238-246. Літер.: 9
Слава С. С. Структурування життєздатного розвитку: аналіз підходів та дефініцій / С. С. Слава, В. М. Бондаренко // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 208-214.
Цитування
Гришова І. Ю., Бондаренко В. М., Єлінєвський В. Ю. Інституційне забезпечення аграрного ринку як чинник продовольчої безпеки. Економічний аналіз: зб. наук. пр. 2015. Т. 19. № 3. С. 4-9. {re2021.01.107.003}
Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка: зб. наук. пр. 2012. Вип. 2(36). С. 66-73. {re2021.03.015.001}
Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету: cерія Економіка. 2022. № 2 (36). С. 66-73. {re2023.04.005.001}
Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18 {re2023.04.067.007}
|