Бондаренко Вікторія Михайлівнакандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"; старший науковий співробітник, Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України
Контакти: viktoriya.bondarenko@gmail.com, viktoria.bondarenko@uzhnu.edu.ua
Сторінки:
Співавтори
Ангелко Ірина Володимирівна
Бутусов Олександр Дмитрович
Дерді Емма Тіберіївна
Карп’як (Гусєва) Марія Олександрівна
Коваль Олександр Дмитрович
Курей Оксана Андріївна
Мушка Даніелла Василівна
Назаркевич Оксана Богданівна
Попадинець Назарій Миколайович
Слава Світлана Степанівна
Шикула Олександра Петрівна
Публікації
УДК 31.101.6(477); JEL J24 Карп’як М. О., Бондаренко В. М., Назаркевич О. Б., Шикула О. П. Продуктивність праці в Україні: регіональні відмінності, проблеми та перспективи зростання. Регіональна економіка. 2024. №1(111). С. 49-58. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2024-1-5 Літер.: 10
УДК 228.46:339.138; JEL L80, M37 Ангелко І. В., Бондаренко В. М., Коваль О. Д. Роль маркетингу в розвитку сфери послуг в Україні. Регіональна економіка. 2022. №1(103). С. 72-77. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7. Літер.: 13
УДК 339.138:659.1; JEL M39 Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18. Літер.: 11
УДК 332.146.2:339.137:001.891.7; JEL R58, P25, M38 Бондаренко В. М., Курей О. А., Дерді Е. Т., Бутусов О. Д. Моніторинг конкурентоспроможності регіону як механізм реалізації державної регіональної політики. Регіональна економіка. 2020. №2(96). С. 33-43. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2020-2-3. Літер.: 24
УДК 334.722:330.131.7(477.87) Бондаренко В. М. Емпірична оцінка зовнішніх та внутрішніх ризиків бізнесу у Закарпатській області / В. М. Бондаренко // Регіональна економіка. – 2012. – №1(63). – С. 238-246. Літер.: 9
Слава С. С. Структурування життєздатного розвитку: аналіз підходів та дефініцій / С. С. Слава, В. М. Бондаренко // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 208-214.
Цитування
Гришова І. Ю., Бондаренко В. М., Єлінєвський В. Ю. Інституційне забезпечення аграрного ринку як чинник продовольчої безпеки. Економічний аналіз: зб. наук. пр. 2015. Т. 19. № 3. С. 4-9. {re2021.01.107.003}
Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка: зб. наук. пр. 2012. Вип. 2(36). С. 66-73. {re2021.03.015.001}
Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету: cерія Економіка. 2022. № 2 (36). С. 66-73. {re2023.04.005.001}
Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18 {re2023.04.067.007}
|