Науково-практичний журнал
УКР   ENG
Регіональна економіка
   



Бондаренко Вікторія Михайлівна



Бондаренко Вікторія Михайлівна

кандидат економічних наук, доцент

старший науковий співробітник, Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України; доцент кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту, ДВНЗ "Ужгородський національний університет"

Контакти: viktoriya.bondarenko@gmail.com, viktoria.bondarenko@uzhnu.edu.ua

Сторінки:



Співавтори



Ангелко Ірина Володимирівна

Бутусов Олександр Дмитрович

Дерді Емма Тіберіївна

Коваль Олександр Дмитрович

Курей Оксана Андріївна

Мушка Даніелла Василівна

Попадинець Назарій Миколайович

Слава Світлана Степанівна



Публікації



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 228.46:339.138; JEL L80, M37
Ангелко І. В., Бондаренко В. М., Коваль О. Д. Роль маркетингу в розвитку сфери послуг в Україні. Регіональна економіка. 2022. №1(103). С. 72-77. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-1-7.

Літер.: 13


Висвітлено особливості та тенденції розвитку сфери послуг в Україні за результатами дослідження окремих показників. Визначено, що, попри соціально-економічну нестабільність у країні, рівень розвитку вітчизняної сфери послуг залишається досить високим, що зумовлено проникненням останньої практично у всі види господарської діяльності. Доведено, що зростання ролі сфери послуг обумовлено загальносвітовими тенденціями та впливом цілої низки чинників. Зазначено, що саме через вплив цих тенденцій сфера послуг урізноманітнюється. Водночас різні види послуг потребують застосування відмінних управлінських підходів, центральне місце серед яких займає маркетинг. Висвітлено роль маркетингу як чинника сучасного розвитку сфери послуг в Україні з погляду визначення особливостей і потреби в застосуванні його головних інструментів і методів. Доведено, що роль маркетингу у сфері послуг полягає в максимізації задоволення та оптимізації інтересів споживачів і виробників шляхом застосування сучасних маркетингових інструментів. 
сфера послуг, маркетинг, маркетингові інструменти, суб’єкти сфери послуг 



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 339.138:659.1; JEL M39
Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18.

Літер.: 11


Визначено зростаючу роль digital-маркетингу в загальному спектрі маркетингової діяльності бізнесу. Окреслено еволюційний аспект розвитку цифрового маркетингу. Проаналізовано диверсифікацію підходів до визначення поняття digital-маркетингу, а також аргументовано відмінність між digital-маркетингом та інтернет-маркетингом. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг збагатив інтернет-маркетинг можливостями мобільного зв’язку. Акцентована увага на змінах у маркетинговій діяльності, які сприяють подальшому розвитку брендів. Зроблені висновки та прогнози щодо подальшого дослідження у цій сфері. 
маркетинг, діджитал-маркетинг, інтернет-маркетинг, просування, еволюція маркетингу, бізнес 



Репозитарій ІРД НАНУ УДК 332.146.2:339.137:001.891.7; JEL R58, P25, M38
Бондаренко В. М., Курей О. А., Дерді Е. Т., Бутусов О. Д. Моніторинг конкурентоспроможності регіону як механізм реалізації державної регіональної політики. Регіональна економіка. 2020. №2(96). С. 33-43. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2020-2-3.

Літер.: 24


Досліджується сутність моніторингу конкурентоспроможності шляхом аналізу й систематизації авторських підходів до трактування цього терміна та оцінювання рівня інформаційно-нормативного забезпечення моніторингу конкурентоспроможності регіонів на практиці. Систематизовано інформаційно-нормативне забезпечення моніторингу конкурентоспроможності в Україні, згруповано підходи до моніторингу конкурентоспроможності регіонів, його функції. Розглянуто особливості проблемно-орієнтованого моніторингу конкурентоспроможності, сформульовано систему моніторингу реалізації державної регіональної політики та її складові. Окреслено принципи проведення моніторингу конкурентоспроможності регіону. Зроблено висновок про динамічність і змінюваність явища конкурентоспроможності регіону під впливом дії факторів мінливого середовища розвитку. Зазначене обумовлює необхідність уточнення переліку індикаторів, які визначаються під час моніторингу конкурентоспроможності регіону, систематичності проведення самого моніторингу та подальшого врахування його результатів у реалізації державної регіональної політики. 
моніторинг, регіон, конкурентоспроможність, регіональна політика 



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ УДК 334.722:330.131.7(477.87)
Бондаренко В. М. Емпірична оцінка зовнішніх та внутрішніх ризиків бізнесу у Закарпатській області / В. М. Бондаренко // Регіональна економіка. – 2012. – №1(63). – С. 238-246.

Літер.: 9


Висвітлено методологію емпіричного дослідження ризиків бізнесу Закарпатської області в рамках проекту «Стратегічні пріоритети економічного розвитку до 2020 року (на матеріалах Закарпатської області)». За результатами опитування визначено стабільні види діяльності, ризики підприємств, які найкритичніше впливають на їх кінцеві результати за сферами внутрішнього та зовнішнього оточення. Виявлено основні проблеми підприємств регіону у виробничій, інвестиційній та фінансовій сферах та розроблено рекомендації щодо вирішення. 
підприємницькі ризики, види діяльності, соціальні, економічні, фінансові, виробничі ризики 



Репозитарій НБУВ Репозитарій ІРД НАНУ Слава С. С. Структурування життєздатного розвитку: аналіз підходів та дефініцій / С. С. Слава, В. М. Бондаренко // Регіональна економіка. – 2008. – №4(50). – С. 208-214. 

Дослідження охоплює теоретичний аналіз визначень сталого розвитку з метою ідентифікації вагових характеристик різних компонентів, оцінки значень, що вони в собі містять і які їм «присвоєні» різними авторами та громадами, та розуміння ролі управлінських підходів у сталому розвитку. У принциповій управлінській моделі, представленій в результаті дослідження, спільні цілі та об’єднаний менеджмент слугують для поєднання економічних, соціальних питань та проблем, пов’язаних з довкіллям. 
сталий розвиток, визначення, компоненти, управлінська модель сталого розвитку 



Цитування



Гришова І. Ю., Бондаренко В. М., Єлінєвський В. Ю. Інституційне забезпечення аграрного ринку як чинник продовольчої безпеки. Економічний аналіз: зб. наук. пр. 2015. Т. 19. № 3. С. 4-9. {re2021.01.107.003}

Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка: зб. наук. пр. 2012. Вип. 2(36). С. 66-73. {re2021.03.015.001}

Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету: cерія Економіка. 2022. № 2 (36). С. 66-73. {re2023.04.005.001}

Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. №2(100). С. 200-204. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18 {re2023.04.067.007}


Веб-майстер П. Попадюк